Μόλις η 1 στις 4 επιχειρήσεις έτοιμη για την ψηφιακή εποχή.

Μπορεί η “ψηφιακή ωριμότητα” να είναι βασικό εφόδιο για την επιβίωση μιας επιχείρησης στη σημερινή εποχή, ωστόσο, οι ίδιες οι εταιρείες δίνουν μεγάλο αγώνα, προκειμένου να είναι ψηφιακά ώριμες. Σύμφωνα με το “Cyber Ready Barometer” της Vodafone που δημοσιοποίησε ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής & Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ) μόνο μία στις τέσσερις εταιρείες είναι έτοιμη για τη νέα ψηφιακή εποχή. Συγκεκριμένα, μόλις το 24% των επιχειρήσεων, παγκοσμίως, θεωρούνται σήμερα έτοιμες να αντιμετωπίσουν την τεράστια πρόκληση της ψηφιακής ασφάλειας. Κι αυτό δεν ισχύει μόνο για τις εταιρείες, που κατοικοεδρεύουν σε ψηφιακά αναδυόμενες αγορές. Ισχύει και για επιχειρήσεις, που έχουν την έδρα τους επί ευρωπαϊκού, για παράδειγμα, εδάφους, όπως οι βρετανικές εταιρείες, οι οποίες θεωρούνται από τις πιο “digital ready” του πλανήτη. Εντούτοις, οι προκλήσεις της ψηφιακής ασφάλειας είναι τόσο μεγάλες, που -σύμφωνα με το “Cyber Ready Barometer”- (μια έκθεση για τη μέτρηση του τρόπου με τον οποίο οι επιχειρήσεις προχωρούν προς την ψηφιακή εποχή)- που ακόμη και οι εταιρίες σε ψηφιακά ώριμες αγορές δεν μπορούν να τις ικανοποιήσουν. Όπως προκύπτει από το σχετικό report, ο μέσος όρος των βρετανικών εταιρειών όσον αφορά την ψηφιακή τους ωριμότητα είναι 46/100, με ένα ποσοστό μόλις 34% των εταιρειών να κατακτούν τον τίτλο “Advanced’ status”. Πάντως, αν και λίγες, οι εταιρείες που καταφέρνουν να είναι “Cyber Ready” πετυχαίνουν πολύ καλύτερες οικονομικές επιδόσεις: για παράδειγμα, σύμφωνα με τη σχετική έρευνα, το 47% των “ψηφιακά έτοιμων” επιχειρήσεων καταφέρνει να αυξάνει τα ετήσια του έσοδα κατά τουλάχιστον 5% τους τελευταίους 12 μήνες.