Στα 1,9 δις το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου.

Μεγάλη αύξηση κατά 15,1% σημείωσε το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου τον Αύγουστο , παρά το γεγονός ότι η ποσοστιαία άνοδος της αξίας των εξαγωγών (25%) είναι μεγαλύτερη εκείνης των εισαγωγών (20,6%).
Ειδικότερα, από τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής για τις εμπορευματικές συναλλαγές προκύπτουν τα εξής:
-Η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 4.461,9 εκατ. ευρώ έναντι 3.701,1 εκατ. ευρώ τον Αύγουστο 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 20,6% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 455,5 εκατ. ευρώ ή 17,9%, χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 318,0 εκατ. ευρώ ή 12,5%).
-Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 2.542,8 εκατ. ευρώ έναντι 2.033,9 εκατ. ευρώ τον Αύγουστο πέρυσι, παρουσιάζοντας αύξηση 25% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 145 εκατ. ευρώ ή 10,5%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 157,5 εκατ. ευρώ ή 11,5%).
-Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 1.919,1 εκατ. ευρώ έναντι 1.667,2 εκατ. ευρώ τον Αύγουστο 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 15,1% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 310,5 εκατ. ευρώ ή 26,6%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 160,5 εκατ. ευρώ ή 13,7%).
-Το 8μηνο , η συνολική αξία των εισαγωγών- αφίξεων ανήλθε στο ποσό των 36.509,9 εκατ. ευρώ έναντι 33.488,2 εκατ. ευρώ το ίδιο διάστημα του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 9% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 900,2 εκατ. ευρώ ή 3,5%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 2.122,3 εκατ. ευρώ ή 9,2%).
-Η συνολική αξία των εξαγωγών- αποστολών ανήλθε στο ποσό των 21.961,3 εκατ. ευρώ έναντι 18.674,7 εκατ. ευρώ το 8μηνο του 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 17,6% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε αύξηση κατά 1.667,3 εκατ. ευρώ ή 12,9%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 1.618,1 εκατ. ευρώ ή 12,6%).
-Το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου ανήλθε σε 14.548,6 εκατ. ευρώ έναντι 14.813,5 εκατ. ευρώ το 8μηνο πέρυσι, παρουσιάζοντας μείωση 1,8% (χωρίς τα πετρελαιοειδή παρουσίασε μείωση κατά 767,1 εκατ. ευρώ ή 6,1%, ενώ χωρίς τα πετρελαιοειδή και τα πλοία παρουσίασε αύξηση κατά 504,2 εκατ. ευρώ ή 4,9%).