Κεντρική Aγορά Αθηνών, Αγ. Ιωάννης Ρέντης Αττικής, ΤΚ 18233

210 – 4815585

info@sekla.gr

Ιταλία: Τα σταφύλια χωρίς κουκούτσι έχουν αυξανόμενη ζήτηση από Ιταλούς και Ευρωπαίους καταναλωτές

ΣΕΚΛΑ / ΝΕΑ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ  / Ιταλία: Τα σταφύλια χωρίς κουκούτσι έχουν αυξανόμενη ζήτηση από Ιταλούς και Ευρωπαίους καταναλωτές

Ιταλία: Τα σταφύλια χωρίς κουκούτσι έχουν αυξανόμενη ζήτηση από Ιταλούς και Ευρωπαίους καταναλωτές

«Οι πρώτες αποκοπές φέτος ήταν στα μέσα Μαΐου και τώρα βρισκόμαστε στη μέση της εκστρατείας πρώιμης ωρίμανσης, με premium ποικιλίες όπως η Arra 30, μαζί με λευκές και άλλες κόκκινες ποικιλίες», λέει ο Angelo Brunetti, διευθυντής. της φάρμας Casa Grazia στη Γκέλα της Σικελίας.

Η εταιρεία καλλιεργεί περίπου 200 στρέμματα επιτραπέζια σταφύλια, τα οποία σχεδόν όλα είναι φυτεμένα με ποικιλίες χωρίς κουκούτσι, εκτός από μικρά αγροτεμάχια παραδοσιακών σποροφόρων ποικιλιών, αλλά πάντα πολύ υψηλής ποιότητας, και επειδή τα αμπέλια είναι πολύ νεαρά και πολύ παραγωγικά.

«Παρά τα 20 χρόνια εμπειρίας στον τομέα των επιτραπέζιων σταφυλιών, ξεκινήσαμε αυτήν την περιπέτεια χωρίς κουκούτσι πριν από περίπου 10 χρόνια», λέει ο Brunetti, «και τα τελευταία έξι χρόνια έχουμε κάνει σημαντικές επενδύσεις, ειδικά σε ποικιλίες χωρίς κουκούτσι, για να φτάσουμε στις σημερινές περιοχές καλλιέργειας. Στην πραγματικότητα, ήμασταν από τους πρωτοπόρους των σταφυλιών χωρίς κουκούτσι στη Σικελία, και σήμερα καλλιεργούμε μια σειρά από σταφύλια όπως Arra, Bloom, Sunworld και άλλα, για τα οποία πληρώνουμε δικαιώματα, φυσικά ποικιλίες, συμπεριλαμβανομένων των ποικιλιών ροζέ, οι οποίες είναι πολύ δημοφιλείς στους εμπορικούς μας εταίρους και δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικά, ειδικά στους καταναλωτές».

.«Ο λόγος για την επιτυχία των ποικιλιών χωρίς σπόρους είναι εύκολο να εξηγηθεί», συνεχίζει ο επιχειρηματίας. «Οι νέοι προτιμούν να αποφεύγουν το βάρος της αφαίρεσης των σπόρων και αυτό το φαινόμενο, που αρχικά περιοριζόταν σε ξένες χώρες, δηλαδή στις Ηνωμένες Πολιτείες και τη Βόρεια Ευρώπη, γίνεται όλο και πιο διαδεδομένο στην Ιταλία. Και δεδομένου ότι η πλειοψηφία των εταίρων μας είναι των εξαγωγέων, το αποτέλεσμα είναι ότι έχουμε τοποθετηθεί ως προτιμώμενος προμηθευτής τόσο για την εγχώρια όσο και για την ξένη αγορά Από φέτος θα έχουμε και την ποικιλία φθινοπωρινή τραγανή, ώστε η καμπάνια παραγωγής με τις όψιμες ποικιλίες να είναι. ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου».

“Η εμπορική εκστρατεία είναι πολύ ζωηρή”, καταλήγει ο Brunetti, “και αυτό μας επιτρέπει να λάβουμε μια μέση αμοιβή που είναι 20% υψηλότερη από την ίδια περίοδο πέρυσι. Όπως σε όλα τα πράγματα, η ενότητα είναι δύναμη, και πρέπει να πω ότι η Η συνεργασία με τον Gianni Raniolo, έναν έμπειρο επιχειρηματία επιτραπέζιου κρασιού από τη Mazzarrone, έχει κάνει τη διαφορά όλα αυτά τα χρόνια και για τη δέσμευσή του στη διάδοση των ποικιλιών χωρίς σπόρους στη Σικελία.